06 oktober 2009

Nog één jaartje op tram 3

Mijn abonnement op tram 3 is voor de laatste keer met een jaartje verlengd. En dat moest ik vandaag vieren met een ritje naar ikea. Een stukje armer, maar met volle armen kwam ik weer thuis. Dat kan goed doen, zo'n verjaardagsstrooptochtje ;o) . Die spullen zijn ook zo veelzijdig! In de RVS-kruidenpotjes-met-deksel zag ik ideale potjes om mijn zelfgemaakte scheerzeep in te doen. De houten zeephoudertjes zijn mooi om bij een kado-verpakking met mijn zeepjes te voegen. En de RVS-wasmand die groot genoeg is om een week was van 3 opgroeiende jongens in te doen past (eindelijk) in onze badkamer.

Hoe het met het lopen gaat? Wel, het gaat, al is het niet al te snel. Maar ik ga stilletjes aan toch wel wat vooruit. Ik zal nog niet direct het Start-to-Run schema moeten volgen, want meer dan 2 minuten aan één stuk lopen lukt me nog steeds niet. Maar dat mag ik ook niet verwachten. We blijven lopen, man en ik samen. Het is "ons" half uurtje. De jongens blijven liever thuis en mogen dan ongestoord TV kijken (ze worden al groot hè!). En man en ik genieten van die 30 minuten fysieke inspanning en mentale rust, van de herfstgeuren en -kleuren in het bos, van elkaar.

1 opmerking:

Anoniem zei

je moet wel je profile nog aanpassen hé