13 oktober 2009

Fietstassen

Mijn eigen fiets is al een hele tijd gepimpt met leuke fietstassen, maar dat ook de jeugd interesse in die dingen heeft wist ik niet. Tot ik deze ochtend in volle 'schoolspits' naar de huisarts fietste. Toen ik een tiener was moest ik er niet aan denken om mijn knalrode Hollandse Fiets te behangen met fietstassen! Het enige dat mijn bagagedrager 5 dagen per week ontsierde was mijn grijze Delsey aktentas (dat dan weer wel ;o) ). Maar fietstassen zijn blijkbaar hip. Meisjes, maar ook jongens, rijden er mee rond. Ze zien er ook zo leuk en fleurig uit, met bloemetjes, stipjes, strepen en in alle kleuren, de felste eerst. En handig neem ik aan, als je eens iets extra mee moet ipv alleen je boekentas. Het levert alvast een kleurrijk straatbeeld op.

Geen opmerkingen: