16 april 2008

Pimp my bike

Jarenlang heeft er een kinderstoeltje achterop mijn fiets gestaan. Maar nu Beertje zelf kan fietsen is dat niet meer nodig. Maar het deed zo raar om met een leeg bagagerek rond te rijden! Ik heb ook het "goede voornemen" gemaakt om eens wat vaker met de fiets boodschappen te gaan doen, toch zeker als het weer, zoals nu, zonnig en droog is. Beter voor het milieu en beter voor de conditie. En om dat goede voornemen een beetje makkelijker haalbaar te maken heb ik - met het geld dat ik kreeg bij de verkoop van het laatste fietsstoeltje - voor mezelf fietstassen gekocht. En nee, geen saaie zwarte, maar lekker kleurrijk! Banden stevig opgepomt (dankjewel, Liefste), fiets gewassen (jawel, net gedaan) en fleurige fietstassen. Delhaize, here I come ;o)

1 opmerking:

Sabrina zei

toffe fietstassen. Aan mijn fiets heb ik er ook roze met felgekleurde bloemen erop