08 april 2008

Plichtsgetrouw Beertje

Morgen hebben Wolf en Draakje geen school. De kleuterschool wèl, dus laat ik Beertje de keuze of hij naar school wil gaan, of liever bij mama en broers thuis blijft. Ik ben redelijk in de overtuiging dat hij zal kiezen om thuis te blijven, maar valt dat even lichtjes tegen: Beertje wil absoluut naar school morgen!
Verdorie, had ik dat geweten ik had hem niet de keuze gelaten ;o) want i.p.v. morgen uit te slapen, moet ik er nu toch om 7u uit om Beertje naar school te brengen. Tegelijkertijd vind ik het een geruststelling, want het wil wel zeggen dat Beertje zich goed voelt op school en in zijn klas. Maar volgende keer hou ik hem gewoon thuis, zonder zijn mening te vragen, denk ik ;o)

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja, zeg, nu nog mooier. Wie zou dat denken? Hier zou dat snel beklonken zijn: geen school, lekker thuis! Ze gaan wel graag, maar blijven eigenlijk nóg liever thuis.

Maar het is wel een geruststelling dat ze graag naar school gaan, ook al moet je dan eens vroeger uit de veren :-)