25 september 2007

Vastgeroest

Niet dat ik niets te vertellen heb, maar de energie en de tijd mankeren een beetje. Het is hier de afgelopen tijd al redelijk hectisch geweest: ledenwerving en deelnemers zoeken voor de uitstappen met Natuur en Wetenschap, 2 maal per week de kinderen naar karate brengen (nog altijd een groot succes trouwens!), woensdagnamiddag Draak en Beertje naar de zwemlessen brengen, en tussen de bedrijven door hol ik ook nog van hier naar daar. Eigenlijk hol ik mezelf wat voorbij, en het resultaat is dat mijn nek en schouders weer volledig vastgeroest zitten. Met als bijkomend gevolg: verrekte hoofdpijn. Auw.
Vanavond ga ik, op aanraden van een collega, naar een osteopaat. Ik hoop dat die ook oog heeft voor de oorzaak van die ellendige pijn, ik hoop echt zo dat die er iets aan kan doen. En verder weet ik wat ik zelf ook zou moeten doen: gas terugschakelen. Maar ja, er moet zoveel gebeuren hè. Pffff.
Ach, genoeg gezeurd, tijd om weer in actie te vliegen! Kinderen van school halen, 4-uurtje geven, achter hun veren zitten zodat ze hun huiswerk maken, eten klaarmaken,... Rusten doen we vanavond wel.

3 opmerkingen:

een handvol zei

Toch op tijd eens op de rem gaan staan hoor want met een mama die niet meer rechtkan raken ze ook nergens hé ;).
(ik weet dat dat niet evident is.)

kop op hoor (maar pas op voor de nek hé).!!!

Candy in Wonderland zei

Ik heb inderdaad al een afspraak afgezegd voor morgen, en ik kijk (voorzichtig ;o) ) reikhalzend uit naar een weekje vakantie volgende week.

Anoniem zei

Een mama heeft nooit gedaan hé.
Probeer het toch maar een beetje kalmer aan te doen. Beterschap!