28 september 2007

Appeltjes van oranje

Mijn moeder is vandaag naar Spanje vertrokken.
Beertje: "Spanje! Dat is waar Sinterklaas woont! Zou nonna naar Sinterklaas gaan?"

Ik had Beertje vandaag trouwens van school thuis gehouden. Hij kloeg vanochtend van buikpijn en hij had nogal een "rochelende" hoest. Ze gingen normaal gezien vandaag heel de dag buiten zijn, in de kinderboerderij, dus ik vond het eigenlijk beter dat hij binnen bleef i.p.v. buiten in de kou en de regen rond te lopen.
Daarnet is Liefste de vaatwasser aan het inladen (terwijl Beertje bij mij op schoot zat) als ik hem luid hoor hoesten. Ik roep "Papa, jij mag ook niet naar de kinderboerderij, hoor, met die hoest!"
Beertje lacht: "Mama toch, papa mag zowiezo niet naar de kinderboerderij hoor! Hij is al veel te groot om daar te gaan spelen."

1 opmerking:

Anoniem zei

kinderwijsheid kan zo schitterend zijn!