16 februari 2010

Pannekoeken

Gisteren reed ik met de jongens naar het shoppingcentrum, omdat Wolf nog een paar kadobons van de Fnac had van zijn verjaardag. Terwijl Wolf daar zijn keuze maakt, trakteer ik Draak en Beertje op iets lekkers in de koffieshop van de Hema. Draak kiest een ijsje, Beertje een pannekoek.
Even later zit Beertje gelukzalig van zijn pannekoek te smullen als hij zegt: "Mama, mmmmm, lekker! Maar die jij maakt zijn nog lekkerder. Want een pannekoek, dat is liefde!" Waarop Draak antwoordt: "Ja, en mama, dat is blijheid."
Mijn dag kon niet meer stuk.

5 opmerkingen:

een handvol zei

Amaikes, ik kan het geloven!!
Dat zijn toch wel schitterende kerels die je daar hebt!!

Anoniem zei

Nu nog leren spellen en dan is alles OK

Candy in Wonderland zei

Ik doe niet mee met de tussen-n, die regel verandert verdorie om de vijf botten :p .

kwien zei

tussen-n is nochtans heel simpel: als het eerste deel een meervoud heeft dat alleen met -n is gebruik je tussen-n.
Vb: 1 pan, 2 panneN => panneNkoek
1 bediende, 2 bediendeN óf bediendeS
=> bediendejob (zonder tussen-n dus)

Zonder dank, maar de maandagavond na uw avondlessen zijn wij wel thuis :p

veerle zei

Zo mooi! Je teerde er vast nog veel langer dan die ene avond op.