12 februari 2010

Carnaval

Vandaag is het carnaval op school. Beertje gaat als Luigi Ferrari, autotechnieker (met bijbehorende gereedschapskoffer). Draakje heeft als codenaam Dragon, gevechtsvliegtuigpiloot (ja, ze hebben hier ook al naar Top Gun gekeken). Beide overalls kocht ik voor een habbekrats op Kapaza.

En vandaag heb ik een dochter! Ik zou ze zo nooit over straat sturen, als ze ècht mijn dochter was ;o) . Wolf heet vandaag Tamara ;o) . Is ze niet knap? Zijn vrienden lachten zich een breuk toen hij buitenkwam, maar hé, hij wou dit helemaal zelf hoor! Ik heb het nog uit zijn hoofd willen praten, maar als ze :p het in haar hoofd heeft, heeft ze het niet in haar gat :p .

5 opmerkingen:

kwien zei

Oooh, ze is prachtig :-D Ge gaat die foto toch een paar keren afdrukken en hem er over een paar jaar mee chanteren é *evil grin*

Candy in Wonderland zei

Ik ga de foto doorsturen naar zijn lief denk ik :p

kwien zei

Ze heeft wel schoon benen é :p

veerle zei

Da's durven van Wolf.

Sandii zei

Wat stoer om als meisje te gaan joh!