11 januari 2010

In de ban van mijn ring, eindelijk!

Ik heb er lang op moeten wachten, maar eindelijk is hij er, mijn ring! De 2 dunne ringen werden 1 massieve ring, maar de 3 cirkels met de jongens hun geboorte-stenen komen eens zo mooi uit. Wat ben ik er blij mee! Ik heb beslist van hem dag en nacht aan te houden, zoals mijn trouwring, en hem alleen uit te doen bij "vuile" werkjes. De geboorte-stenen zijn niet de "hoofdstenen" voor de jongens hun geboortemaand of dag, maar komen wel voor in de lijsten met stenen voor geboortemaanden en/of horoscopen. Uiteindelijk ben ik een beetje creatief moeten zijn om ze mooi bij elkaar te laten passen èn op bruikbaarheid. Aventurijn was bv. ook een mogelijkheid, maar was volgens de juwelier te zacht om in een juweel te kunnen zetten. Van rechts naar links zie je op de foto's: Aquamarijn (Waterman - januari - Wolf), Agaat (tweelingen, mei, Draakje) en Topaas (schorpioen - november - Beertje). Ik ben meer dan tevreden met mijn prachtige ring!

Photobucket Photobucket Photobucket

1 opmerking:

Louise zei

Prachtig, heel geslaagd!