27 juli 2009

Veggie uitdaging

Wolf wil een uitdaging, hij wil wel eens zien of hij zonder vlees kan. Ik antwoord dat ik daar alvast geen enkel probleem mee zou hebben, geen vlees eten. En dus wil Wolf met mij een vegetarische uitdaging aangaan: zien wie het het langst uithoudt zonder vlees. De regels:
* géén vlees (duhuh!)
* vis en eieren zijn wel toegelaten
* voor mij komt daar nog bij: geen melkproducten (wegens provocatietest ivm lactose-intollerantie mag ik even geen lactose eten).

We zouden vandaag beginnen. En wat eet Wolf deze middag tussen zijn boterham? En flinke snee hesp! Oeps, was hij onze weddenschap toch wel effe vergeten zeker! Ik heb alvast geen vlees meer gegeten sinds gisterenmiddag ;o)
Ik weet wel wie deze uitdaging wint! Wacht tot er zondag frietjes met frikandellen op het menu staan voor de broers ;o) .

1 opmerking:

Jackie zei

lol - hij moet wel bonen eten in de plaats dan hé! ;)