18 juni 2009

1001 keer handen wassen...en dan nog eens

Jawel, zo'n dag wordt het, dat ik om de haverklap mijn handen sta te wassen. Reden? Een kind dat zowel langs in- als uitgang ongewild lichaamssappen verliest. Een "ongelukje" een half uurtje geleden heeft hem wel geleerd dat hij zittend zal moeten plassen vandaag....tenzij hij elke keer helemaal "onder" wil hangen (en de vloer, en de muur, en de onderkant van de hang-WC,...de badkamermat alvast niet meer, die zit al in de wasmachine).
Dus handjes wassen, handjes wassen en nog eens handjes wassen, telkens ik met ziek Beertje in aanraking kom. Gelukkig kan ik dat nu wèl doen met mijn zelfgemaakte zeepjes ;o) .

5 opmerkingen:

MorganMagic zei

heb je geen alco-gel in huis? zo handig! dat is wat ze in het ziekenhuis gebruiken, wij hebben hier altijd zo'n fles staan, voor bv. de poezenongelukjes, gewoon je handen inwrijven en droogt vanzelf meteen op en je handen zijn ontsmet
kan je gewoon in de apotheek kopen, wij moesten dat hebben toen Sarah uit de couveuse naar huis kwam ;-)

MorganMagic zei

en: veel beterschap voor Beertje!

Candy in Wonderland zei

ik heb dat wel, maar was mijn handen liever gewoon met water en zeep. Die gel neem ik mee als we uitstapjes doen, altijd handig om bij te hebben!

veerle zei

Zijn die zeepjes niet veel te mooi voor dit soort handen wassen?

Veel beterschap voor Beertje!

Candy in Wonderland zei

nee hoor! Net heel handig, en een goede reden om eens flink door te zepen, zodat ik snel weer nieuwe zeepjes mag maken :p