17 april 2009

Loslaten is....

...beslissen van met al je kinderen naar de bioscoop te gaan, maar je puberzoon toch met zijn vrienden met de bus laten gaan, i.p.v. met mama en broertjes in de auto. Wij zagen Monsters vs. Aliens, die errug goed te pruimen was (stukken beter als Madagascar 2). Wie zagen we niet? Juist ja, Wolf, maar die zal met zijn maten wel een film met wat steviger actie zijn gaan zien. Nu is het afwachten tot hij terug thuis komt, helemaal van Antwerpen met de bus....dan kan ik weer gerust zijn.

4 opmerkingen:

Sjattie zei

Ooh gij geeft mij gewoon een blik op wat mij over een jaar te wachten staat! D spreekt nu al om met de fiets en vrienden naar bobejaanland te fietsen, zonder (stief)ouders dus en ik zie da écht nie zitten :(

Candy in Wonderland zei

Hij is veilig thuis, ze hebben voor comedy gekozen (Beverly Hills chihuahua) en de maat is zijne GSM kwijt gespeeld. Da's al één ding dat mijne zoon niet kan verliezen...omdat hij het niet heeft :p

veerle zei

Blij dat dat voor mij nog eventjes af is. Ik ga er niet goed in zijn, dat weet ik nu al.

Jackie zei

lol - Ah! sis! proficiat :)
hij lijkt nog zo'n kind, hé - maar 13 is echt een echte puber...