07 januari 2009

Woensdag shopdag

Ik ben dan toch in het shoppingcenter geraakt met Wolf en Draak. Beertje bleef bij mijn papa thuis. De buit:
* nieuwe schoenen voor Draakje (op minder dan 5 minuten gekozen, gepast en betaald!)
* nieuwe schoenen voor Wolf (na meer dan 5 winkels *roloog*)
* 5 nieuwe hemden voor manlief
* DVD's: Karate Kid I + II + III voor de jongens

That's it, ongelooflijk niet? Ik moet er wel bij vermelden dat ik voor de jongens al broeken kocht in solden bij enkele webshops. Nu nog schoenen voor Beertje, maar voor hem ga ik wel naar de kinderschoenwinkel hier "in't dorp".

Maar aangezien het al voorbij 18u was voor we thuis waren is de kinderkookdag er wel bij ingeschoten. 't Zal voor volgende week zijn.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Naar de solden gaan met de kinderen erbij, dat vind ik moedig van je. Maar ja, ik ben dan ook geen soldenmens.

Unknown zei

Laat nog wa over voor ons in de winkel, :)