17 december 2008

De lekkerbekjes: gevulde paprika'sz

Vandaag schaft de pot gevulde paprika's met aardappelpuree. De kinderen kunnen aardappelen schillen (maar Draakje is het na 2 aardappels al beu), gehakt mengen met ei, paneermeel en kruiden (maar Wolf is op stap met z'n vrienden en Draakje en Beertje willen hun handen niet vuil maken), de steeltjes uit de paprika's halen (nadat ik ze heb losgesneden) en de paprika's vullen met het gehakt. De puree maak ik met echte boter die ik samen met de melk, peper en nootmuskaat verwarm; en de Kitchen Aid doet het werk en maakt er een luchtige puree van, mmmmmm!

1 opmerking:

Jackie zei

uw kookateliers beginnen vruchten af te werpen! D. heeft mij zondag geholpen met het slaatje :D
Leuk dat hij is meegekomen! Mag hij voor zijn verjaardag een weekendje komen logeren? (24/25 jan) Dan check ik eens wat er te doen is hier.