22 april 2008

Relax, take it easy!

Zalig zonnig weertje vandaag. Ik heb besloten van de auto eens op stal te laten en er vandaag met de fiets op uit te trekken. Alleen maar voordelen, voor het milieu, voor de gezondheid. Boodschappen haal ik nu probleemloos dankzij mijn funky fietstassen. En 's middags heb ik afgesproken met een vriendin. Samen lunchen op een terrasje, dat lijkt wel eeuwen geleden! We zitten uit de wind en in de zon en genieten van een lekker slaatje en een heerlijk dessert.
Als ik weer huiswaarts keer, na een paar gezellige uurtjes keuvelen, voel ik mijn huid precies wat 'trekken', maar ik denk er niet verder bij na. Maar thuis gekomen zie ik wat dat trekkend gevoel is: mijn décolleté is verbrand. En hier zit ik nu, met een roodverbrande décolleté op mijn winterwit velletje. Tijd om terug de zonnecrème boven te halen! En intussen laat ik liefste mijn huid insmeren met verzachtende calendulacrème. Maar hé, ik ben relaxed, ik heb genoten vandaag! En dàt gevoel hou ik wel eventjes vast.

Geen opmerkingen: