25 februari 2008

Hoe voelt dat?

Hou zou dat voelen, op een ochtend opstaan met bàkken energie? De ramen lappen, of een uitstap met de kinderen maken en achteraf ook nog pannekoeken bakken? En dan moe maar voldaan op de zetel neerploffen, ipv totaal uitgeput met barstende hoofdpijn? Of een hele dag zonder pijn, hoe zou dat zijn? Vertel het mij aub, want ik weet het niet meer.
Ach, ik sta in zaagmodus. Gewoonlijk red ik het wel redelijk, maar op dit ogenblik is de pijn overheersend, niet alleen over lijf en leden, maar stilletjesaan ook mijn geeste en rede binnengeslopen. Elk gewricht in mijn lijf doet pijn, van vingers over polsen tot schouders, van nek tot enkels, en zelfs mijn kaakgewrichten voel ik. En hoofdpijn. En bovenop dat alles ben ik ongesteld. En ik heb een blaasje op het puntje van mijn tong. Alle goeie dingen komen met drie, is het niet?

Tot zover het zaagmoment ;o) , volgende keer beter nieuws.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Euhm, ik heb ook zo'n irritant blaasje op de punt van mijn tong mocht ge u alleen voelen,... de rest wens ik niet te delen al doet mijn heup wreed zeer. Maar toch mijn medeleven voor uwe ongezegende toestand.

MorganMagic zei

ik hoop dat je ooit weer mag weten hoe dat voelt - laat het me dan weten, ik denk dat het hier 'mission impossible' is

sterkte, en knuf!

Virginia zei

Oei Lunatic. Beterschap hoor!