03 januari 2008

Stokje

Is het een roerstokje voor de verf? Een eetstokje? Neen, deze meneer heeft mij een estafettestokje doorgegeven, een blogketting. Al een paar dagen geleden, blijkbaar, maar ik had nu pas de tijd om te "bloghoppen", dus heb ik het nu pas gelezen. Bij deze, bedankt, Brompot; als ik ooit eens iets kan terug doen... ;o)

Drie bands of artiesten die ik in 2007 heb leren kennen
1. Amy Winehouse: tragische verhalen/roddels die er over haar te lezen zijn, maar mensen, wat heeft deze vrouw een pràcht van een stem.
2. Onder de noemer "beter laat dan nooit", in de bib gevonden: Manu Chao...tot grote wanhoop van Beertje (néééé mama, niet wéér een CD van Manu Chao!!!)
3. Hoewel 'Grace Kelly' zowat grijs gedraaid is op elke radiozender en ik deze niet echt goed vond, ik de boebels kreeg van 'Relax, take it easy', me dan toch laten verrassen door de aanstekelijke 'Love Today' en 'Big girl' van Mika.

Drie dingen die ik heb gehoord, meegemaakt..., en die me altijd zullen bijblijven ?
1. Het jaar begon met slecht nieuws over mijn ex-man, dat ik liever niet hier open en bloot zet
2. De beslissing om een buikwandcorrectie te ondergaan en het feit dat ik best tevreden ben met het resultaat
3. Kindjes vergeten in auto's/bus, vermoorde baby's, familiedrama's: er heeft er weer veel te veel van in de krant gestaan :(

Drie (vreselijke) blunders die ik sinds dit jaar op mijn naam heb staan ?
1. de deur toeslaan met de sleutel aan de binnenkant: hoeveel keer dit jaar? Ben de tel al kwijt....gelukkig leer ik wel van mijn fouten en heb ik bij mijn ouders een sleutel van de garage liggen, zodat ik toch nog binnen kan ;o)
2.
Zie lager: mijn knie bijna gesloopt met de garagepoort
3. Sommige mensen aanzien als vrienden, terwijl ze me achter mijn rug blijkbaar gewoon uitlachten en gebruikten. Tot ze je niet meer kunnen gebruiken en je wordt uitgespuwd, uitgesloten....oh well, lessons learned.

Drie dingen die me heel stiekem ongelooflijk trots maakten ?
1. Dat ik terug ben beginnen breien en dat nog redelijk blijkt te lukken ook
2. Dat ik de verantwoordelijkheid voor de plaatselijke afdeling van Natuur en Wetenschap op mij heb genomen, en dat blijkbaar niet slecht doe.
3. Dat wij (en onze jongens) al 4 maanden overleven zonder televisie ;o)

Ik geef dit stokje door aan....tja, zou het niet weten. Vrijwilligers mogen zichzelf opgeven ;o)

Geen opmerkingen: