05 januari 2008

Kort, korter, toch niet zo kort

Gisterennamiddag met Wolf en Beertje naar de kapper geweest. Draak had ik onlangs met de tondeuze wat "bijgewerkt" en dat was goed te doen, maar Wolf en Beertje met hun lange haren, nee, daar begin ik niet aan. Wolf wil een flink stuk korter, want hij heeft gel gekregen voor kerstmis en wil die dan ook gebruiken. Ook Beertje wil korter haar, want hij wil geen "meisjeshaar" meer. Mijn hart bloedt, tranen wellen op in mijn ogen, maar toch vraag ik de kapster om een flink stuk van Beertjes engelenhaar te knippen. En achteraf bekeken valt het goed mee. De kapster heeft duidelijk rekening gehouden met mama's gevoelens en het niet tè kort geknipt, Beertje is blij dat hij nu wat korter haar heeft. Wolf is echt een heel stuk korter gegaan en ziet er met zijn piekjes fris en "cool" uit ;o) , vinden jullie ook niet? Bovenste foto's zijn voor, onderste na.





Ik hoop wat Beertje betreft, dat met het stuk haar er ook, Samsonsgewijs (die van Delilah, niet die van Gertjeuh), een stuk deugnieterij weggeknipt is. Want hij ziet er dan wel errug engelachtig uit, he's a little devil in disguise ;o)

Geen opmerkingen: