21 december 2007

Koken op verplaatsing

Mijn ouders zijn lid van een wijnclub. Een keer per jaar geven zij daar een kookdemonstratie, gewoonlijk samen met een neef van mijn vader. Maar die neef kon gisteren niet mee, dus ben ik mee gaan koken. Gisteren stond de kookdemonstratie in het teken van: pasta, lekker en snel klaar. Volgende recepten hebben we bereid:

Linguine met courgettes


Farfalle al salmone




















Ik heb er van zelfgemaakte kriekenwijn gedronken: licht zurig, maar wel lekker! Als neef volgend jaar weer niet meekan, ben ik alvast kandidaat om weer mee te gaan helpen ;o)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jummie Luna, ziet er superlekker uit zegt de pasta-addicted onelife (net mijn portie gehad)

Anoniem zei

Ja, heel lekker. Ik heb zo (bijna) de hele pastabijbel al bij elkaar gekookt en wat mij daarbij enorm bevalt, is het feit dat het allemaal in een mum van tijd klaar is. Meer moet dat écht niet zijn!