17 november 2007

...en toen waren ze nog met twee

3 kleine karateka's
die deden aan karate
eentje was er moe-gekarateed
en toen waren ze nog met twee.

Beertje heeft het opgegeven. Waar hij eerst toch 3 kwartier goed mee deed met de training, werd dit een halfuur en zo steeds minder en minder, tot hij alleen nog de opwarming met plezier meedeed. Misschien is hij nog te jong en speels. Misschien is het niet echt "zijn ding", maar ik vond het toch spijtig dat hij bijna een hele training naast mij zat ipv mee te doen. En toen ik hem vroeg of hij liever niet meer naar de karate ging gaf hij dat schoorvoetend toe. Hij blijft vanaf nu liever thuis bij papa. Misschien ga ik met hem wel eens naar het kleuterturnen, dat lijkt me eerder iets voor hem. Lekker rondlopen, klimmen, springen. En het duurt maar een half uurtje.

Geen opmerkingen: