29 november 2007

Een pakje in de post

Taz is sinds vorig jaar lid van Natuur en Wetenschap. Zijn juf van vorig jaar was daar actief in, en trok zo elk jaar haar leerlingen mee. Leuk is het wel! Er zijn uitstappen (ongeveer 1 per maand), je kan als school workshops doen in de klas, er zijn paas- en zomerkampen. Maar dit jaar is de juf niet langer juf op onze school en eventjes zag het er naar uit dat onze afdeling het zonder begeleider moest doen (of een stille dood sterven). Daarom heb ik er mijn schouders mee onder gezet, om onze afdeling toch actief te houden.

We hebben sinds september al een paar uitstappen gedaan: de grotten van Han in september, fossielenzoektocht in oktober en vorig weekend Technopolis.


En vanaf de volgende uitstap zal ik ook herkenbaarder zijn voor de jongeren in onze afdeling. Er kwam namelijk een pakje met de post. Inhoud: een hemd en fleece met logo. De fleece is dubbelzijdig, de mouwen kunnen eruit. En het hemd is met korte mouwen, goed voor alle seizoenen (in de winter met T-shirt met lange mouwen onder, in de zomer met een topje). Gepast en goedgekeurd!!!

Dankjewel, Bart!


4 opmerkingen:

crashtestmommy zei

O ja leuk Natuur en Wetenschap. Jeugdherinneringen borrelen op als ik daar aan denk O.a. onze worksops schedels prepareren. Leuk, maar stinken!

Anoniem zei

Leuk dat je je daarvoor inzet.

MorganMagic zei

stoer!
ik ken het eigenlijk niet, is dat een beetje overal te vinden of eerder lokaal?

Candy in Wonderland zei

't Is niet zoals chiro of scouts, maar er zijn toch afdelingen in verschillende provincies. Je kan dat op de website zien (link in blogbericht) waar er allemaal afdelingen zijn.