05 november 2007

Dinsdag 5 november 2002, 00u15

Eindelijk, na lang wachten was jij er dan, mijn kleine Beertje. Nu ja, klein, 53,5 cm en 4kg500, de gynecoloog vond jou niet zo klein. En kijk nu eens: vandaag 5 jaar, maar je draagt de kleren van een 7-jarige. Lang en slank, fijn gezichtje, lange blonde haren. Nog steeds mijn kleine knuffelbeertje. De tijd gaat me soms te snel - en jou ook, want dan zeg je "Mama, ik wil niet groot worden". En toch weer wel, want dan wil je al kunnen lezen, wil je al naar "de grote school".

Lieve kleine Beertje, gelukkige 5de verjaardag vandaag.

Veel liefs van je mama en papa en je grote broers.

7 opmerkingen:

een handvol zei

PROFICIAT

dit ben ik... zei

dikke profiaciat voor de "kleine" jongen....

Anoniem zei

Dikke proficiat grote kleine Beertje ! Geniet van je dag.
Wat worden ze toch snel groot ...

MorganMagic zei

wauw seg, al 5!
5 dikke kussen van sarah en mij!

NNN zei

Leuk als de 'kleinste' ook groot begint te worden... Nu ja: het zal altijd je klein(st)e Beertje blijven!

Proficiat!

mus x

Anoniem zei

Proficiat met je 5de verjaardag, kleine beer !

Anoniem zei

Ook van mij alsnog een dikke proficiat aan de knappe leesbeer!