18 oktober 2007

Mooi hè!


Aangezien ik regelmatig al breiend wat tijd in de cafetaria van het zwembad doorbreng, terwijl de jongens zwemles hebben, wou ik wel een coole breitas. En die heb ik dan besteld bij oo-jipie. Geheel "customized", in de kleurtjes die ik leuk vind, met een tekening op die betekenis heeft voor mij. En geheel naar wens is hij vandaag aangekomen, joepie-jee! De kleuren zijn in het echt wel een stuk donkerder dan op de foto hierboven.

Ook voor een leuk kledingsetje voor de kleintjes, of een leuk "persoonlijk" kado voor een pasgeboren baby'tje kan je hier terecht, neem zeker eens een kijkje op de site.

Ik ga volgende woensdag nogal pronken, met mijn mooie breitas ;o)

2 opmerkingen:

MorganMagic zei

fijn hè, ik ben ook de trotse eigenaar van zo'n authentieke breitas, wel een maatje groter en ondertussen al een paar maanden gebruikt op dagelijkse basis

de jouwe is echt knap ook, past helemaal bij je!

Anoniem zei

Mooi!