06 oktober 2007

De taart staat al in de oven

En straks mogen er 37 kaarsjes op. 37, dat leek me vroeger, toen ik nog een snotneus was, immens oud. Ook een beetje omdat mijn eigen moeder 37 werd een week nadat ik er 20 werd. 20, dat was toen "volwassen", dus als je eigen moeder dan 37 is dan lijkt dat wel een eeuwigheid verwijdert. Nu lijkt het me wel een eeuwigheid geleden toen ik 20 werd, ik heb het gevoel dat ik ondertussen 2 levens verder ben. Er is veel gebeurd de afgelopen 17 jaar. Maar oud voel ik me niet. Eigenlijk voel ik niet veel verschil tegenover 36, of 32, of 29. En 29 da's best nog jong. Dus zet de champagne maar koud en laat de taart maar aanrukken! Feest vieren zullen we doen.

9 opmerkingen:

Muis zei

Gelukkige verjaardag en inderdaad 37 is nog héééél jong.

crashtestmommy zei

Gefeliciteerd Lunaticmommy. Hopelijk heb je een leuke dag gehad, was de champagne lekker en taart verukkelijk.

Signé zei

Proficiat ... en vier ze .

Anoniem zei

Hip hip hip, hoera!!
Proficiat!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!

MorganMagic zei

happy birthday, birthday girl! 37 zoentjes ;-)

Candy in Wonderland zei

Dankjewel, iedereen!

dit ben ik... zei

37 da's nog piep zulle :-) dikke proiciat in ieder geval!

een handvol zei

Een weekje te laat maar toch nog een heel gelukkige verjaardag!!!lhbxni