03 oktober 2007

Cafetariaconversaties

Nu Draakje en Beertje zwemlessen volgen breng ik elke woensdagmiddag een dik halfuur door in de cafetaria van het zwembad. Van daaruit kan ik mijn jongens toch bezig zien (maar zij mij niet, wat minder afleiding is) en ondertussen brei ik een paar naalden verder aan mijn breiwerk (dat zo ooit nog eens gaat afgeraken ;o) ). Zo ook vandaag. Met één oog op mijn breiwerk en één oog op het zwembad beneden, maar niemand om mee te praten, begon stilletjes aan de conversatie aan het tafeltje achter mij tot me door te dringen. Huh? Waar heeft die man het over? Ik hoor flarden over "sommige vrouwen willen dat graag" en "ge moet da nie dwingen" en "basis van vertrouwen moet er zijn natuurlijk" en "nachttafeltjes vol fleskes, uiercrèmen en vaseline enzo". Nu ben ik normaal niet het type dat conversaties zit af te luisteren, maar mijn aandacht was nu wel getrokken, vooral ook omdat de man achter mij duidelijk genoeg sprak, ik moest geen moeite doen om hun gesprek te volgen. De vrouw luisterde blijkbaar geïnteresseerd (een snelle blik over mijn schouder vertelt me dat ze voorover gebogen zit, alsof ze aan zijn lippen hangt). En plots ben ik blij dat het voor mij tijd is om door te gaan, want andermans avonturen op anaal gebied interesseren mij toch hoegenaamd niet.

Ik denk dat ik volgende week mijn iPod meeneem, om dit soort genante situaties te vermijden ;o) . Maar wie zit er nu ook een heel gesprek over anale seks te voeren in de cafetaria van een openbaar zwembad, of all places?

Geen opmerkingen: