11 juni 2007

Walk this way!

Draak en Taz hebben sportdag vandaag, op verplaatsing. En omdat ik thuis ben is Beertje dus alleen thuis komen eten vanmiddag. Leuk is dat, zo nog eens eventjes wat extra tijd voor mijn knuffelbeertje (leuk vind ik dat, bij elk van mijn kinderen hoor). De radio aan, gezellig kletsen aan tafel en dan...dit lied. Puur jeugdsentiment dus ik spring recht en begin te "dansen". En Beertje volgt dadelijk mijn voorbeeld, want hij vind dit ook een leuke song. Samen rocken en headbangen en dansen we door het huis, de muziek lekker luid. Niemand die het ziet, dus alle remmen los. Ik heb genoten! Geniet gerust eventjes met me mee ;o)


1 opmerking:

een handvol zei

Ik heb ze enkele jaren geleden op Beach Rock gezien en hun play list bestond denk ik uit 2 nummers waarvan 3 of 4 keer walk this way (zegt mijn herinnering, weet niet of die strookt met de werkelijkheid).
Iedereen ging uit de bol en ik nu ook weer even.
leuheuk :)