08 juni 2007

Toch niet de bof

Vanochtend was de pijn achter mijn oor iets minder, maar in de plaats daarvan had ik een scherpe pijn vanachter op mijn schedel. Pijnstillers doen niet veel, dus besloot ik daarstraks van even langs mijn eigen huisarts te gaan (die van gisteren was niet de mijne). Nee, de bof heb ik niet, en een zona is het ook al niet. Wat dan wel? Een fikse ontsteking op de trapeziumspier in mijn nek, en de pijn is dus aan de aanhechtingspunten van die spier aan mijn schedel. Ik weet die punten nu wel redelijk goed liggen, want oe, wat doet dat pijn.
Een weekje rust, ontstekingsremmers en pijnstillers en een aantal sessies bij de kinesist moeten beterschap brengen. En ondanks het laffe, warme weer mag ik dadelijk een kersenpitkussentje in mijn nek gaan leggen.
De kinderen zijn allang blij dat mama niet meer bemestelijk is ;o)

Geen opmerkingen: