23 juni 2007

Oeps, vergissing!


Dit jaar gaan we op vakantie naar Sicilië. We rijden met de auto to Genua en nemen daar de boot tot Palermo. Overtuigd dat we op maandag vertrokken beloof ik mijn ouders dat ik hen op zaterdag nog wel even naar het vliegveld breng. Ook komt onze poetsvrouw op zaterdag nog langs.

Maar dan sijpelt er twijfel in mijn hoofd. Vertrekken we wel echt op maandag? En omdat die twijfel groter en groter wordt kijk ik het toch maar eventjes na. Aaaaargh, zie je wel, we vertrekken al op zaterdag!!! Gelukkig dat ik dit nu nog nakijk, anders hadden we daar mooi gestaan op maandag, met tickets voor zaterdag!


De poetsvrouw is al afgebeld, mijn ouders hebben ander vervoer geregeld. En bij mij slaat nu de stress toe, want i.p.v. een heel weekend tijd te hebben om onze bagage klaar te maken moet ik er nu voor zorgen dat dit woensdag al gedaan is (want donderdag en vrijdag werk ik nog). Hellup!



Geen opmerkingen: