27 juni 2007

Applaus voor mezelf ;o)

want ik ben het waard, haha. Nee, serieus, ik ben best trots op mezelf, want niet alleen heb ik een rondje zomersandalen-voor-de-jongens-kopen overleefd maar ik ben dan - ondanks dieet - met hen naar de Quick geweest. En het is me gelukt, ik ben aan de verleiding weerstaan. Niet dat ik dat nu zo verschrikkelijk lekker vind allemaal (en meestal hou ik aan een fikse hamburger toch maar maagzuur over), maar ik had honger en dan ziet dat er toch redelijk verleidelijk uit. Maar ik heb dus enkel maar een slaatje met kip en een cola light geconsumeerd. En ik heb maar een 10-tal frietjes "gestolen" van Beertje (die toch altijd meer dan de helft van zijn frietjes laat liggen). Al de rest is onverbiddelijk de vuilnisbak ingegaan.
Ik heb mezelf beloond met een nieuwe leuke handtas, dat had ik wel verdiend ;o) . En subiet trakteer ik mezelf op een stukje chocola.
Stand van dieet-zaken: na 5 beurten infraligne - 6 cm en - 3 kg. Goe bezig, al zeg ik het zelf!

1 opmerking:

Jackie zei

Proficiat zus! doe zo voort :)
Ik heb vandaag mijn 4de dag zonder sigaretten overleefd, en ben sinds 3 dagen een poging weight watchers aan het wagen... Gisteren zat ik wel aan 9,5 punten te veel - lol - had met de lepel in de honing gezeten omdat ik keelpijn had, en dat bleken nogal wat punten te zijn. kus!