12 januari 2011

Een meisje tussen mijn jongensgeweld!

Sinds maandag vang ik mijn nichtje Kitty op na school, 3 dagen per week (maandag, dinsdag en woensdag).  Geweldig, dat kleine meisje tussen mijn jongens.  Ze wordt bijna 6, dus zo heel klein is ze niet meer, maar ze is wel een 'meisjes-meisje', met frulletjes en roze kleedjes enzo.  Ze giechelt en gibbert en Draak slooft zich uit om haar te laten lachen.  Ze zit achter de jongens aan als ze hun huiswerk moeten maken, wil knutselen en helpen.  Het is wel weer even aanpassen, want de jongens amuseren zich tegenwoordig heel er goed met hun tweetjes, terwijl Kitty weer even meer aandacht eist.  Maar dat vind ik helemaal niet erg.
Vandaag stond ze te springen om mee te helpen in de keuken, heeft ze bijna alle gehaktballetjes gerold en kijkt ze er al naar uit om straks weer verder te helpen bij het tafel dekken.  De eerste 3 dagen zitten er al bijna op, ik kijk al uit naar volgende week!

Geen opmerkingen: