07 juni 2009

Vakantieswap

Natuurlijk kreeg Zinzia niet alleen het découpage-dienblad, maar - aangezien haar favoriete vakantielanden Noorwegen en Duitsland zijn - ook nog een gids voor de Noorse cultuur, een pak spätzli (duitse pasta-soort) en een eigengemaakte zeep met eau-de-cologne geur (ineens een eerste 'swirl'-poging):

Ik koos als vakantieland Ierland: ik ben er nog nooit geweest, maar zou er héél graag eens naar toe. Ik kreeg van Zinzia wel 5 CD's met Ierse muziek, een patroon voor een mooi gebreid vest (voor op mijn 10-jaren planning ;o) ), een patroon voor een fantastisch mooie muts (ik weet al met welke wol ik die ga maken, voor deze winter!), een heerlijke lemon-ginger thee (gedronken en goedgekeurd!), een boek over het Volk van Dana en pannelappen en onderleggers in 2 mooie tinten groen met ingebreid klavertje.

Super vind ik dat, zomaar een kadootje krijgen! Daarom doe ik zo graag met die swapjes mee. Op naar de volgende swap, een mini-swapje met als thema "Roze". 1 Item staat al klaar ;o)

2 opmerkingen:

Miriam zei

Heerlijk hè, dat SWAPpen!

Groetjes,
Miriam

MorganMagic zei

leuk! je hebt en bent goed verwend ;-)