23 februari 2009

Hoe overleef ik de vakantie, dag I

Hip hip hoera, het is krokusvakantie! En eerlijk, ik heb ernaar uitgekeken! Vandaag moest ik nog wel een halve dag werken (gelukkig kan dat van thuis uit), dus om de nodige stilte te garanderen mochten de jongens deze ochtend wel 2 films zien! Zij gelukkig en ik kon rustig werken.
Met Nieuwjaar kregen Beertje en Draak ieder een doos playmais. Die had ik toen in een kast gestopt (gewoon omdat ik er geen betere plaats voor had) en die heb ik uitgehaald. Alweer een uurtje rust gegarandeerd, tot ze ruzie beginnen te maken of waar de palmboom moet komen en hoeveel kamers hun huis moet krijgen.

Dus tip 1: huur genoeg films bij de videotheek (als je kabel of digitale TV hebt, kan je deze tip eventueel overslagen).
Tip 2: zorg voor een nieuw soort speelgoed of knutselgerief.

Meer tips zullen deze week zeker nog volgen ;o)

Geen opmerkingen: