30 januari 2009

De zwerfdoos

Ik ben actief op een 'swap'-forum. De leden organizeren er regelmatig 'swaps' of ruilen. Dit kan een grote 'swap' zijn met een bepaald thema, met gekochte of zelfgemaakte items en nu is er dus een nieuw soort swap: een zwerfdoos. Hoe het werkt? Eén van de leden heeft gisteren een doos gevuld met 5 spulletjes: enkele zelfgemaakt, enkele gekocht. Leden van het forum kregen de kans om in te schrijven voor deze zwerfdoos en dus is de doos vertrokken naar de eerstvolgende in het rijtje, en dat was ik :D . Nu mag ik dus iets uit de doos halen en bijhouden, voor mezelf. Daarna moet ik evenveel dingen als ik eruit haalde er terug in stoppen: indien ik een zelfgemaakt item uit de doos haal, moet ik er een zelfgemaakt iets terug instoppen, als ik iets gekocht uit de doos haal (bv: een zakje thee, een reep chocola, een leuk bolletje wol, een hebbedingetje,...) mag ik er iets anders "gekocht" voor in de plaats leggen - en de eerste keer dat je de doos op 'bezoek' krijgt, stop je er iets extra in, kwestie van de doos een beetje meer te vullen ;o). En dan gaat de zwerfdoos weer op reis, naar het volgende lid uit het rijtje.
De doos is hier vandaag aangekomen en er zitten verschillende dingen in die ik wel zou willen houden....als ik mijn keuze gemaakt heb laat ik het wel weten ;o) . Wat er verder in zit en wat ik er in zal stoppen kan ik niet meedelen, omdat het een verrassing moet blijven voor mijn mede-swappers.

1 opmerking:

MorganMagic zei

super hè, ik kijk er ook al naar uit, en ben héél benieuwd wat jij uit de doos haalt ;)