30 april 2008

Hip hip hoera voor Draakje! En HELP voor mama...

Vandaag was het weer testmoment bij de zwemles. Ik had er goede hoop op dat Beertje ein-de-lijk over zou mogen naar de mini-dolfijntes (zodat hij weer op hetzelfde uur zou zwemmen als Draakje), maar niet dus :s
Weer kreeg ik te horen: "Ja, hij kan het toch nog niet echt goed allemaal hoor. Maar binnen 4 weken zal hij zeker wel overmogen!" Hmmm, had hij dat vorige keer ook al niet gezegd? Maar ach, Beertje trekt het zich niet al te hard aan en heeft nu gewoon heel veel plezier tijdens de zwemles. En dat vind ik toch ook erg belangrijk.
Draakje is nog niet zo lang bij de gekke garnalen, dus daar verwachtte ik niets van. Maar kijk, Draakje mag over! Hij mag nu naar de Dappere Duikertjes. Hip hip hoera, flink gedaan Draakje! En dan zie ik de nieuwe uren van Draakje en moet ik toch eventjes slikken. Beertje heeft les van 13u30 tot 14u15. Draakje tot hiertoe van 14u20 tot 15u05. Maar vanaf volgende les heeft Draakje les van 15u10 tot 16u. Wat moet ik met dat uur? Het is de moeite niet om tussendoor naar huis te komen. Pffff, nog minstens 4 woensdagen dat ik echt een hele namiddag van huis ben. Hopelijk wordt het vanaf nu wat beter weer, dan gaan we met de fiets naar het zwembad (vandaag heb ik het er - gezien de weersomstandigheden - echt niet op gewaagd) en kunnen we tussendoor mss even naar de speeltuin.

Geen opmerkingen: