29 december 2007

Laatste (?) stommiteit van't jaar

Gisterenavond kwam ik thuis van het werk. Ik stap uit de auto om onze (houten, naar boven kantelende) garagepoort te openen. Dat doe ik met een serieuze zwier, want anders krijg ik die niet naar boven. Maar ik vergeet wel een stap naar achter te zetten nadat ik ze los had gemaakt, met als resultaat dat ik de garagepoort met een serieuze zwier...BAF tegen mijn knie aan gooi. Het werd even zwart voor mijn ogen, daarna zag ik sterretjes. Van de pijn kon ik alleen maar kermen. Ik heb daar toch zo'n paar minuten gestaan, geleund tegen de voorkant van mijn auto. Dan maar naar de voordeur gestrompeld en aangebeld, opdat Liefste de garagepoort verder zou openen en de auto zou binnen rijden.

Gelukkig valt de schade nogal mee. Ik heb vandaag een dikke blauwe bult op mijn knie, maar de pijn valt mee. Oef, niets gebroken. Hopelijk is dit nu wel de laatste stommiteit van't jaar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Aiai pijnlijk
't was toch niet de dag van d'onnozel kinderen ;-) (na wat champagne...)