10 oktober 2007

En veel sneller dan gehoopt

staat die schoonheid van hieronder in mijn keuken te pronken. In prachtig vuurrood. Ik ben er vanochtend speciaal voor naar Nederland gereden, een uur weg en een uur terug. Maar het was het meer dan waard, want omdat er in die bepaalde winkel een promotie was heb ik hem 170 Euro minder betaald dan bij de lokale dealer. Voor 170 Euro rijd ik met plezier eens even naar 's Hertogenbosch. 't Was er trouwens mooi weer en het zag er een gezellig stadje uit.
En nu ben ik aan het denken wat ik zal bakken, wat ga ik als eerst in mijn spiksplinternieuwe KitchenAid klaarmaken? Wat het ook zal zijn, ik zal me zeker een échte Kitchen Goddess voelen ;o)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

WHOAAAAAAAAAAUW, proficiat met de aankoop ! Geniet ervan en we kijken uit nr je lekkere recepten

Signé zei

Lol, je hebt je niet kunnen inhouden hé;

MorganMagic zei

she's got it! yeah, baby, she's got it!!!!!!